INTEGRITY Online használati útmutató

Dokumentum csatolása leadott megrendeléshez

A dokumentumok feltöltésének lehetőségét egy adott domainhez a következő helyen találja: Kattintson a leadott megrendelések menüpontra. A leadott megrendelések között keresse ki, majd kattintson arra a domain névre, melyhez a dokumentumot fel kívánja tölteni. Az itt megjelenő oldal jobb felső részén kattintson a zöld alapú menüsor alatt a található ikon sor jobbról a második, “Fájlok csatolása” gombjára.

Online_fajl_csatolasa

Itt van lehetősége a feltöltendő dokumentum kitallózására, majd a Csatol gombra tudja feltölteni a dokumentumot, majd a csatolás után a “Jelenleg feltöltött fájlok:” szekcióban megjelenik.

Online_fajl_csatolasa_popup

Ezután az ablak bezárható.

A leadott megrendelés javítása utólag

Az online regisztrációs rendszerben a saját felhasználói felületen, a leadott megrendelések menüpontban a domain név kivételével bármilyen adat módosítható utólag. Amennyiben a domain nevet írta el, a hibás megrendelést szintén itt, a leadott megrendeléseken belül törölni tudja, majd a helyes névvel új igénylést kell leadnia.

A többi adatot (név, cím, telefonszám, e-mail cím) addig van lehetőség javítani, ameddig a név még új feldolgozatlan, vagy hiányos státuszban van. Ekkor még, szintén a leadott megrendeléseken belül az adatokat átírva, majd azokat elmentve tudja módosítani a kívánt adatokat. A módosításokkal a rendszer új megrendelőlapot generál, amelyet újra ki tud nyomtatni a felület jobb felső sarkában lévő “Igénylőlap letöltése” gomb segítségével.

Ügyfelem/ismerősöm részére szeretnék a saját felhasználómmal megrendelést leadni. Megtehetem-e, vagy neki kell létrehoznia egy saját felhasználót a regisztrációhoz?

Semmi akadálya, hogy Ön adja le más helyett az igényeket. Ilyen esetben csak az a fontos, hogy az igénylő, és a költségviselő is (ha az igénylőtől eltér) aláírja majd a megrendelőlapot pl. a .hu domainek esetében. Az igényeket annak alapján küldjük be a Nyilvántartó felé, amilyen adatokat megadnak nekünk a megrendeléskor igénylőnek, adminisztratív kapcsolattartónak, stb., a számlát pedig a megadott költségviselőnek állítjuk ki.

Hogyan adhatok le bővítést a már meglévő webhoszting szolgáltatásomhoz?
Mi a különbség a bővítés, az új megrendelés és az upgrade/downgrade között?

  • Amennyiben egy már meglévő webhoszting szolgáltatáshoz szeretne bármilyen bővítést leadni (tárhelyméret, adatbázisok száma stb.), azt elegendő a korábban megadott költségviselői címről megírni, az office@integrity.hu -ra. Ezután Ügyfélszolgálatunk munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot, egy ajánlatküldés keretében. Ezt mindenképpen meg kell erősíteni a költségviselői e-mail címről, ugyanis csak így tudjuk elfogadni, és érvényesíteni a bővítési igényt.
  • Új megrendeléseket a webhoszting üzletágunkban csak és kizárólag a https://online.integrity.hu felületen keresztül fogadunk el. Nincs lehetőség a korábban úgynevezett “papíros” megrendelésre. Nagyon fontos, hogy ha a domain nevet is mi regisztráltuk, akkor minden esetben meg kell hogy egyezzen a domain névhez tartozó költségviselő, és az újonnan megrendelt szolgáltatáshoz tartozó költségviselő.
  • Upgrade/downgrade alatt azt értjük, mikor egy szolgáltatást teljes mértékben módosítunk. A képzeletbeli függőleges szolgáltatás listán vagy lefelé(downgrade) mozog a csomag (pl. Multi-Merkur1 -> START), vagy fölfelé(upgrade) mozdul el (pl. Multi-Merkur1 -> Multi-Merkur5).

Hasznos volt a bejegyzés?

Kapcsolódó bejegyzések