Postafiók migrálása

Mikor a felhasználó kipróbálja az INTEGRITY új mail szolgáltatását és úgy dönt, hogy a régi felületről át szeretne térni az újra, akkor migrálást kell végrehajtani. Ekkor a régi rendszerből átkerül a teljes levelezés, a legtöbb beállítással együtt, az új rendszerbe. Amennyiben eddig használt szűrőfeltételeket, akkor ezeket újra fel kell vennie az új felületen, mert ezeket nem tudjuk migrálni.

Mi változik?

Migrálás után csak a webmail felület elérése változik meg a felhasználók számára. Az eddig használt régi webmail elérés helyett, az új, a következő címen érhető el: https://webmail.integrity.hu/

Mi nem változik?

Felhasználónév és jelszó

A felhasználónév (teljes e-mail cím) és a hozzá tartozó jelszó változatlan marad.

IMAP, POP3, SMTP

A levelező klienseket nem kell átállítani. Azok ugyan úgy működni fognak a régi beállításokkal továbbra is.

A kimenő kiszolgáló (SMTP szerver) esetében, a saját internet szolgáltatója által biztosított SMTP szervert ajánlott igénybe venni.

Az általunk javasolt helyes beállítások a következők:

Megnevezés (magyar/angol) Szerver neve Port szám Egyéb
Bejövő kiszolgáló / Incoming server mail.integrity.hu IMAP: 993, POP3: 995 Adatai nagyobb biztonsága végett, használjon SSL/TLS által biztosított kapcsolatot!
Kimenő kiszolgáló / Outgoing server smtp.integrity.hu 587 (STARTTLS) vagy ha ezt nem támogatja a levelezője (pl. Outlook 2003), akkor 465 (SSL/TLS) Adatai nagyobb biztonsága végett, használjon SSL/TLS/STARTTLS által biztosított kapcsolatot!

A levelező kliensek pontos beállítását a következő oldalon találhatja meg: http://wiki.integrity.hu/wiki/MailClient

Figyelem: Amennyiben eddig nem SSL/TLS/STARTTLS -en keresztül érte el szolgáltatásinkat, akkor legyen szíves elvégezni a fentiek alapján a beállítások módosítását. Erre azért van szükség, mivel így a gépe és a levelezőszerver közötti forgalom (beleértve a jelszó átküldését is) nem hallgatható le.

Milyen probléma merülhet fel a migrálás folyamán?

Eddigi tapasztalataink alapján, nem merült fel probléma a postafiókok migrálása folyamán.

Levelek megduplázódása

Az első letöltés alkalmával igen ritka esetben előfordulhat, hogy a már letöltött levelek mellé újra letöltődnek a levelek, így azok megduplázódnak. Ez a jelenség tipikusan nagyon régi levelezőkliensek esetében történhet meg.

Hiányzó mappák a webmail felületen

Egyes esetekben előfordul, hogy nem látszanak egyes régebbi mappák. Ekkor ellenőrizni kell a webmail felületen (Egyéni beállítások/Mappák fül) vagy IMAP protokoll esetén a levelező kliensben (a postafiókra jobb gombbal kattintva IMAP mappák vagy Feliratkozás menüpont), hogy minden egyes mappára feliratkozott-e.

Hasznos volt a bejegyzés?

Kapcsolódó bejegyzések