Levelezés alapbeállítások

Az email szolgáltatásunkat többféle módon lehet használni:

1. Az Integrity webmail felületén belépve.

2. Email klienssel, pl Outlook, Thunderbird.

3. Más email szolgáltató (pl. Gmail, iCloud) webes felületén importálva az Integrity-s email fiókot.
(Ezzel hozzáférést ad a másik szolgáltatónak az Integrity-s email fiókhoz.)

4. Átirányítással:
Az Integrity Mailadmin felületén tudja beállítani a beérkező emailek átirányítását egy másik címre.
(Nem javasolt, mert az SPF beállítás nem öröklődik a másik email címre, emiatt az emailek egy része nem érkezik meg oda.)


Az Integrity támogatja a POP és IMAP protokollokat, ezek az email kliensben beállíthatók.

POP protokoll esetén a kliens letölti az összes emailt a szerverről. A szerverről törlődnek az emailek.

IMAP protokoll esetén a kliens másolatot készít a szerveren lévő emailekről. A szerveren megmaradnak az emailek. A kliensben tett változtatások (email küldés, törlés, stb) megjelennek a szerveren. Ha több számítőgépről használja az emailt, az IMAP az ajánlott protokoll, mivel így minden számítógépről eléri az emaileket, és a változtatások minden számítógépen megjelennek, ahol csatlakozva van a kliens program.


Klienstől független beállítások:

Megnevezés (magyar/angol)Szerver nevePort számTitkosított kapcsolat
Bejövő kiszolgáló / Incoming servermail.integrity.hu993 (IMAP), 995 (POP3)SSL/TLS
Kimenő kiszolgáló / Outgoing serversmtp.integrity.hu465SSL/TLS
smtp.integrity.hu587STARTTLS

SMTP authentikáció: a felhasználónév a teljes email címmel azonos, a jelszó pedig az email címhez tartozó jelszó. Amennyiben a domain névhez tartozik domain szintű mail alias (mely előzőleg a MailAdmin felületen beállításra került), akkor elfogadott az aliasszal történő authentikáció is.


Lehetséges hibák és megoldások:

SPF beállítás nem jó.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Eltűntek az emailek az inboxból.
Ha többen használják az email accountot, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a többi felhasználóval. Lehetséges, hogy valamelyikük POP használatával csatlakozott az email accounthoz. Ekkor az ő kliense lementi az emaileket, és azok a szerverről törlődnek.

Nem működik a kliens.
Kérjük, kövesse az adott klienshez tartozó leírást, figyelve a kliensben kitöltendő mezőkre.

Próbál csatlakozni a kliens de nem tud.
Ha a kliensben STARTTLS van beállítva, állítsa át SSL/TLS-re.

Hasznos volt a bejegyzés?

Related Articles