Az email szolgáltatásunkat többféle módon lehet használni:
1. Az Integrity webmail felületén belépve.
2. Email klienssel, pl Outlook, Thunderbird.
3. Más email szolgáltató (pl. Gmail, iCloud) webes felületén importálva az Integrity-s email fiókot.
(Ezzel hozzáférést ad a másik szolgáltatónak az Integrity-s email fiókhoz.)
4. Átirányítással:
Az Integrity Mailadmin felületén tudja beállítani a beérkező emailek átirányítását egy másik címre.
(Nem javasolt, mert az SPF beállítás nem öröklődik a másik email címre, emiatt az emailek egy része nem érkezik meg oda.)
Az Integrity támogatja a POP és IMAP protokollokat, ezek az email kliensben beállíthatók.
POP protokoll esetén a kliens letölti az összes emailt a szerverről. A szerverről törlődnek az emailek.
IMAP protokoll esetén a kliens másolatot készít a szerveren lévő emailekről. A szerveren megmaradnak az emailek. A kliensben tett változtatások (email küldés, törlés, stb) megjelennek a szerveren. Ha több számítőgépről használja az emailt, az IMAP az ajánlott protokoll, mivel így minden számítógépről eléri az emaileket, és a változtatások minden számítógépen megjelennek, ahol csatlakozva van a kliens program.
Klienstől független beállítások:
Megnevezés (magyar/angol) | Szerver neve | Port szám | Titkosított kapcsolat |
---|---|---|---|
Bejövő kiszolgáló / Incoming server | mail.integrity.hu | 993 (IMAP), 995 (POP3) | SSL/TLS |
Kimenő kiszolgáló / Outgoing server | smtp.integrity.hu | 465 | SSL/TLS |
smtp.integrity.hu | 587 | STARTTLS |
SMTP authentikáció: a felhasználónév a teljes email címmel azonos, a jelszó pedig az email címhez tartozó jelszó. Amennyiben a domain névhez tartozik domain szintű mail alias (mely előzőleg a MailAdmin felületen beállításra került), akkor elfogadott az aliasszal történő authentikáció is.
Lehetséges hibák és megoldások:
SPF beállítás nem jó.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Eltűntek az emailek az inboxból.
Ha többen használják az email accountot, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a többi felhasználóval. Lehetséges, hogy valamelyikük POP használatával csatlakozott az email accounthoz. Ekkor az ő kliense lementi az emaileket, és azok a szerverről törlődnek.
Nem működik a kliens.
Kérjük, kövesse az adott klienshez tartozó leírást, figyelve a kliensben kitöltendő mezőkre.
Próbál csatlakozni a kliens de nem tud.
Ha a kliensben STARTTLS van beállítva, állítsa át SSL/TLS-re.